Vizitke širijo vašo prepoznavnost

Ste pravkar zagnali svojo poslovno idejo, odprli podjetje, lansirali nov produkt ali kaj podobnega? Potem morate nekako sporočiti ljudem, da obstajate in poskrbeti, da si vas bodo zapomnili – poslovna kartica je kot nalašč ustvarjena za to. Ljudje namreč relativno hitro pozabimo, s kom smo se srečali, telefonskih številk si ne zapisujemo, razen če ni res nujno, zato so poslovne kartice priročen način, da si vas bodo ljudje zapomnili.

Z vrhunskim izdelkom ali storitvijo niste dosegli tako rekoč še nič. Če namreč nimate kupcev oz. strank vam tudi najbolj izpopolnjen izdelek ne pomaga kaj dosti. Naslednji korak je torej ta, da zaženete promocijo svojega izdelka ali dejavnosti, kar lahko storite na različne načine. Eden izmed relativno uspešnih promocijskih sredstev so tudi vizitke ali poslovne kartice. Gre za majhne kartice, na katerih so napisani vsi vaši ključni podatki – kdo ste, s čim se ukvarjate in kje vas najdejo, morda je dodana še povezava do spletne strani ali pa celo koda za direkten dostop do spletne strani. Vizitke lahko delite praktično na vsakem koraku – ko se sprehajate po ulici in se zapletete v pogovor z neznancem, mu ob pozdravu dajte še svojo vizitko, delite jih lahko na različnih sejmih, koncertih in ostalih prireditvah ali pa v svoji pisarni. Ko greste v prodajni salon z avtomobili vam denimo svetovalci ponudijo svoje vizitke, da jih lahko pozneje kontaktirate in sporočite svojo odločitev. Tudi če bodo ljudje vizitko le malomarno pospravili v žep ali denarnico, bodo prej ali slej ponovno naleteli nanjo – če ne prej pa zagotovo takrat, ko bodo pred pranjem oblačil pobrskali po hlačnih žepih, ali ko bodo iskali denar po denarnici.

Če želite uspeti v poslovnem svetu, morate delati na svoji prepoznavnosti. Vizitke so odličen način za širjenje prepoznavnosti, saj jih lahko razdelite veliko ljudem. Na njih so napisani vsi ključni podatki, ki jih ljudje potrebujejo, da vas najdejo.