Se ukvarjate z vinarstvom in ste se odločili, da svoj posel predstavite širši množici ljudi? Se sprašujete, kako to storiti? Z vinskimi etiketami seveda! Izdela vam jih ugledno podjetje, vi pa poskrbite, da bo vaše vino vrhunske kakovosti in da bo pritegnilo nove stranke.
Ukvarjanje s prodajo lastnih izdelkov ni tako enostavno kot se morda zdi na prvi pogled. Od daleč se zdi, da le naložiš par paketov v kombi in odpelješ h kupcu, na tržnico itd. A v resnici je do te točke težko priti. Še prej je treba namreč poskrbeti, da ljudje sploh vedo za naše izdelke in da pokažejo zanimanje zanje. To še posebej velja pri vinih – danes je na trgu mogoče dobiti že nešteto vin, zato je potrebnega veliko truda in volje, da bo ravno vaše vino prodajni hit. K temu veliko pripomorejo tudi vinske etikete, ki morajo biti privlačne na pogled in nuditi vse potrebne informacije za kupca.
Vinske etikete morate oblikovati tako, da bodo že na prvi pogled izstopale, kar pomeni, da bo kupec vaši steklenico vzel v roke in preveril, kakšno vino ponujate. Seveda se lahko zgodi, da mu določena vrsta vina ne bo všeč in zato steklenice ne bo kupil, si bo pa morda zapomnil znamko in preveril, ali ponujate še kakšno drugo vrsto vina. Na etikete zato vedno dodajte potrebne podatke, kot so vaše ime in priimek, kraj pridelave, morda še sorte grozdja in kakšno prijetno misel ali logotip.
Vinske etikete so lahko narejene iz različnih materialov, na primer iz premaznega, sintetičnega, strukturiranega ali prozornega materiala. Najpogosteje se uporabljajo papirnate nalepke, za daljšo obstojnost pa PVC nalepke, ki so odporne na vodo in ostale vremenske nevšečnosti in imajo dolgo življenjsko dobo. Seveda pa lahko sami izbirate obliko, barvo in velikost nalepk. Kaj še čakate, naredite svoje vinske etikete in videli boste, da se vam bo prodaja kmalu povečala.