Nasveti, kaj lahko naredite doma za boljšo odpornost pri otrocih?

odpornost pri otrocih

Dragi starši, se tudi vi sprašujete, kako izboljšati odpornost otrok v tem hladnejšem delu leta? Odpornost pri otrocih se vsako jesen znajde na veliki preizkušnji že takoj ob vstopu v vrtec in šolo, potem pa se obdobje smrkanja, kihanja in kašljanja vleče vse tja do začetka pomladi. Zato z vami v nadaljevanju delimo nekaj gradnikov za odpornost pri otrocih.

Vsi spodnji nasveti so pomembni za odpornost pri otrocih, zato jih čim prej vpeljite v vsakdan družine, saj bodo dobro vplivali tudi na vašo odpornost.
Spalna rutina – dovolj spanja, ob primernem času in v mirnem prostoru je zagotovo zelo pomembno za dobro odpornost pri otrocih in tudi odraslih. Zato čim prej vzpostavite spalno rutino, otrok naj gre v posteljo vsak dan ob isti uri, umirjen, spalnica pa naj bo popolnoma zatemnjena in primerne temperature. Spalne rutine se držite tudi ob koncih tedna.

odpornost pri otrocih
Odpornost pri otrocih je sestavljena iz več gradnikov.

Zdrava prehrana – velja za eno od “naravnih zdravil”, zato vedno, ko je le mogoče, izberite svežo, polnovredno, lokalno in ekološko pridelano sezonsko hrano, saj bo tako vsa družina dobila vse potrebne hranilne snovi, ki jih telo potrebuje za svoje delovanje in boljšo odpornost. Uravnoteženo prehrano naj sestavlja veliko zelenjave in sadja, kakovostne beljakovine in maščobe ter polnovredni ogljikovi hidrati. Če vaš otrok ne mara določenega živila, naj vam pomaga pri pripravi obroka, ki vsebuje to živilo. Tako ga bo z večjim veseljem poskusil in se pohvalil, da ga je pomagal pripraviti.

Gibanje na svežem zraku – otrok naj bo na svežem zraku vsak dan, brez izjeme, tudi, ko sneži ali dežuje. Naj uživa v prostočasnih dejavnostih na prostem, če se mu boste pridružili tudi vi, bo to koristilo obema. Ne pozabite, da se odpornost pri otrocih in tudi pri odraslih gradi vsak dan na svežem zraku. Izkoristite tudi vsak sončni žarek v hladnejšem delu leta, ki še posebej blagodejno vpliva na razpoloženje.

Pitje vode – bo poskrbelo za zadostno hidracijo telesa. Če vaš otrok ni preveč navdušen nad pitjem vode, mu jo malce popestrite z njegovim najljubšim sadjem (jagode, borovnice, maline …) ali zeliščem (melisa, bazilika …). Večkrat mu postrezite tudi z zeliščnim nesladkanim čajem ali sveže stisnjenim zelenjavnim skokom.

Z upoštevanjem vseh nasvetov boste zagotovo izboljšali odpornost pri otrocih.